Showroomissa muutaman viime päivän aikana vierailleet ovatkin jo varmasti huomanneet, että sivustomme on saanut uuden ilmeen. Visuaalisen ilmeen lisäksi olemme uudistaneet myös sisältöä: tärkeimpänä täysin uusi Tuotteet ja hinnat -sivu, johon olemme koonneet mahdollisimman selkeästi yhteen paikkaan kaikki Sanoman videotuotteet ja niiden hinnat. Sivun löydät täältäOsoite sivulle on muuttunut vanhasta Hinnasto-sivusta, mutta ei hätää, jos eksyt vanhalle sivulle niin pääset moikkaamaan epävirallista maskottiamme :)

In-stream hinnastomme on tuttuun tapaan spottipituuksittain sekä kohdennuksien kertoimet, mutta uutena on lisätty suuntaa antavat tuotantohinnat interaktiivisista spoteista sekä klikkikehotteista auttamaan suunnittelua. Out-stream tuotteista jokainen formaatti on avattu erikseen sekä tuotu yksi hintaesimerkki. Tarkemmat kohdennushinnat löydät edelleen media.sanoma.fi -sivustolta, johon on myös suora linkki Tuotteet ja hinnat -sivulla.

Pari viikkoa sitten lisäsimme sivustolle myös videoiden aineisto-ohjeet sekä in-streamin että out-streamin osalta.

Showroomin värimaailman muutos juontaa juurensa suoraan Ruutu-videopalvelustamme, joka on tänään tullut julki täysin uudella selkeämmällä ilmeellä ja kehitetyllä käyttöliittymällä. Ruutu-palvelun uudistus on tehty kuluttajapalautetta kuunnellen, unohtamatta kuitenkaan videomainontaa. Varmasti suurin muutos on Ruudun taustavärin muuttuminen mustaksi, jolloin niin sisällöt – kuin mainontakin – pääsee valokeilaan entistä selkeämmin. Samaan aikaan on panostettu tietysti myös laadukkaaseen sisältöön. Keväällä tarjolla on muun muassa suomalaisia ohjelmia kuten Vain elämää, Bachelor Suomi ja Supertähdet sekä kansainvälisiä huippusarjoja kuten Pako ja 24: Legacy sekä tietysti Liigan kaikki ratkaisuottelut. Ruudun saatavuuskin on kohdallaan, sillä se on katsottavissa iOS, Android, Apple-TV, Chromecast ja useimmissa Smart TV -sovelluksissa.

Terkuin,
Henu & kilppari